fbpx
No veus bé el mapa? Fes click AQUI

Aquí teniu els Controls Virtuals per l’esdeveniment del 07 d’octubre.
Els que estigueu inscrits ja podeu començar a estudiar el mapa i la localització de cadascun dels controls. Us recordem que cada CV (Control Virtual) té una puntuació diferent en funció d’aquests factors:

  • Llunyania del punt de sortida
  • Dificultat d’accés
  • Distància d’anada i tornada als CV més propers

Per indicar la puntuació de cadascun dels CV ens guiarem pel següent codi de colors:

  • BLANC: 5 punts
  • VERD: 10 punts
  • GROC: 15 punts
  • BLAU: 20 punts
  • VERMELL: 30 punts
  • NEGRE: 40 punts

I, de nou, aquest cop tenim un control fantasma!

  • FANTASMA: 75 Punts + sorteig premi sorpresa

D’aquest control fantasma tan sols us donem una foto (ni nom ni coordenades aquest cop) i una petita pista: es troba entre 16 i 19 km de distància del punt de sortida (en línia recta).

 

Puntuació addicional per baixa velocitat:

Amb l’objectiu d’equilibrar la participació entre motocicletes de diferents tipus i cilindrades, s’adjudicaran punts addicionals als participants que acabin amb una velocitat mitjana més baixa, aquesta normativa també té com a objectiu desincentivar els excessos de velocitat, centrar l’atenció de l’esdeveniment en l’orientació i l’estratègia i incentivar l’ús de vies secundaries, que són les que ens agraden més!
S’adjudicaran 3 punts addicionals per a cada km/h que la velocitat mitjana estigui per sota de 60km/h.
I es penalitzarà amb 2 punts per cada km/h que la velocitat estigui per sobre de 60 km/h.
Tant la penalització com la bonificació per velocitat tenen un límit màxim de 60 punts.

Exemples:

  • Velocitat mitjana de 50 km/h, 30 punts addicionals.
  • Velocitat mitjana de 55km/h, 15 punts addicionals.
  • Velocitat mitjana de 66km/h, 12 punts de penalització.

* Atenció, la velocitat mitjana es calcularà a copia de dividir la distància recorreguda entre la duració de la ruta. És a dir, estar parat fa baixar la velocitat mitjana. És a dir, utilitzem la velocitat mitjana total, no la velocitat mitjana “en moviment”.

Penalització per temps addicional:

Es deduiran 3 punts per cada minut addicional que el participant trigui a acabar la ruta.
Exemples:
Temps de 6h35 en acabar la ruta, es descomptaran 15 punts.
Temps de 6:30 en acabar la ruta, no es descomptarà cap punt.
Temps de 6:25 en acabar la ruta, no es descomptarà ni se sumarà cap punt.

Des de l’organització hem intentat assignar unes puntuacions el més equilibrades possible que ho facin interessant, i creiem que hem fet una bona feina!

Aquí teniu també els horaris pel dia de l’esdeveniment:

7:30 – 7:55 – Verificació Administrativa i esmorçar
8:00 – 8:15 – Sortida participants
8:00 – 14:45 – Temps per la ruta
14:30 -15:00 – Recollida de dataloggers
15:00 – 17:00 – Dinar, sorteig i molt, molt bon rotllo!

L’ordre de sortida és IRRELLEVANT, ja que el temps comença a comptar quan us activem el dispositiu en sortir de l’aparcament del punt de trobada.
Tots els participants disposeu exactament de 6:30 per a realitzar la ruta, independentment de l’hora a la qual sortiu.
Per aquest motiu no seguirem cap ordre en concret per a la sortida, es farà una fila i se sortirà en l’ordre que estigueu preparats.

Ara la feina és vostra, heu de donar-li voltes al mapa fins a aconseguir crear una ruta que acumuli el màxim de punts possible.

ENCARA NO ESTAS INSCRIT??

Subscriu-te!

Vols ser el primer a assabentar-te de tots els esdeveniments MotoExplora?
* indica obligat

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *